2010-11-18


idag har jag ägnat dagen åt något enastående! jag har gjort klart båda mina restuppgifter som jag haft sedan v.42. förstår ni hur mycket tid jag har haft till att göra det innan, till exempel på lovet när jag sov bort hela dagen?? jag blir inte riktigt klok på mig själv. men nu är det gjort.

har inte hunnit med någonting annat så jag lär väl antagligen ägna resterande del av kvällen till det, efter jag har träffat julia och marius. jag har varvat plugg med nerladdning av bra album (som nu ligger på iphonen, sweeeet) och städning. kan ju inte göra mamma mer nöjd nu när hon är sjuk. jag gjorde dessitom middag! den som kan lyckas bättre än mig med att göra min mamma glad kan ju höra av sig!

nu ska jag internetshoppa och sen ge mot ut på byn. hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0