2010-11-19


tillåt mig att protestera mot mina uppgifter som jag i nuläget sliter med. jag påbörjar nu min fjärde sida om bara information om Afghanistan. sedan väntar förmodligen åtminstone 2 sidor med diskussion om samma land. dessutom har jag en svenskauppgift där jag ska skriva om Högertrafikomläggningen, fast i olika skrivstilar. GÅ ALDRIG SPIT. jag oroar mig för hur nästa termin kommer se ut när det här året skulle vara det "sköna" året.

nu har jag inte ens tid att skriva mera för nu jäklar är det bråttom. om jag dessutom ska ta mig ut ikväll. någon krog blir det tydligen inte då vissa har planerat annat, men någon sorts utekväll blir det trots allt. förmodligen med julias kompisar i valla. längesen jag var på en hemmafest nu! fullast vinner. känner att jag förtjänar det efter den här dödsdagen.

hörs om jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0