2010-11-22


jag har problem med sömnen. och då tänker säkert dom flesta att jag inte kan sova. MEN då ska jag be att få tala om för er trogna läsare att det är precis tvärtom. jag somnar skitsent för att jag är alldeles för pigg för att sova, och för att jag alltid kommer på saker jag "måste" göra precis då. när jag väl somnar däremot så sover jag tills jag bokstavligen måste springa till duschen på morgonen, springa genom duschstrålarna, springa tillbaka till garderoben, ta på mig kläder och smink, och sen springa till bussen. den som påstår att mitt liv inte är stressigt ska få en gurka i anus, alternativt en hel traktor.

skolan idag har varit fartfylld, stressig men helt okej. efter sovmorgon till 12.15 så samlades vi i sporthallen och lekte lekar hela dagen. vår grupp hade indiansmyg och det gick väl.... sådär. lite missförstånd och lite för mycket åsikter från våra deltagare, hehe. jag hade däremot ganska tråkigt eftersom jag inte får vara med och leka. jag får börja anstränga mig igen om ca en vecka. tjoho! när dagen var slut åkte jag med johan hem och sen har jag spenderat resterande timmar framför kenza & tyra show.

nu ska jag ge vovven mat och sedan göra något vettigt med mitt liv.


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0