2010-11-25


Imorse klev jag upp 06:50. Och observera då att det är på min lediga dag! Min dyrbara lediga dag! Jag börjde i alla fall dagen med att tvätta kläder, mest för att få in allt i garderoberna. Vid halv 11 la jag mig i badet och sen åkte jag in till stan och träffade julia. Vi frös ihjäl och åt världens äckligaste lunch. Jag tycker om sushi, åtminstone i vanliga fall. Jag har ätit det förut och tyckt att det smakade skitbra, men idag.... Vi måste ju fått tag på nåt fiskrens från någon slaskhink, och ändå gick vi till en sushibar som borde ha god sushi. Det var nog dom mest bortkastade 75 kronorna i hela mitt liv.

Istället gick vi på stan och letade skinnhandskar och kenza-jacka. Vi hittade nästan vad vi sökte och någon dag framöver ska jag ta med mig mamma på stan, hehe. Innan vi gick till bussen så handlade vi matlådor på affären och sen åkte vi hem och degade hos nolervik's.

Nu kommer snart mange. Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0