23:23


jag har ägnat resterande del av kvällen till att gå en mysig vinterpromenad med vovven, och såklart massa rihanna, oskar linnros och daniel adams-ray i lurarna. jag har dessutom kikat runt på skoterkläder, hjälm, skor osv. nu när nästan hela min utrustning blev sönderklippt i samband med olyckan. det känns ju ganska bra att inte behöva tänka så mycket på vad det kostar eftersom försäkringsbolaget står för det mesta av kostnaden. det kallar jag att shoppa! jag hittade i alla fall en del intressanta kläder så det återstår att se vad det blir av med det. borde kanske lägga ner lite tid på att åka runt på affärerna i stan och kika också. hjälmen är spikad dock! hittar ingen bild på den men den är FET.

bädda om sängen och sova kanske? äh, är ju ledig imorn.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0