ajajaj


jag är glad att vi inte är en paranoid familj som sätter upp övervakningskameror i huset, just idag i alla fall. för sisådär en timme sen så ramlade jag i trappan när jag var påväg ner för att det knackade på dörren. jag drog en fet vurpa i mitten av trappan, åkte sälen på trappstegen ner och landade med huvudet före på golvet i hallen. jag finner inga ord för hur ont det gjorde (eller hur kul det måste sett ut). det kändes som att hela överkroppen blev totalt mosad!!! att armarna sedan klämdes under mig gjorde inte saken bättre heller. skitliv. SEN upptäckte jag att det var snorungar som gick runt med bössor från röda korset som knackade på och orsakade detta missöde. det var fan inte värt de 40 kronorna jag gav bort.... borde kräva tillbaka dom i skadestånd. hoppas dom inte hörde mig bara.

satt ju ganska fint med ett happy meal till middag efter den krashlandningen.


sylt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0