cryptosporidium <3


jag har inte mycket alls att skriva om vad som händer i mitt liv just nu. det är mycket tråkigt att vara elin engberg i detta läge. dels för att jag är sjuk, östersundssjukan, och dels för att jag saknar mina vänner. jag har inte träffat tjejerna sedan tidigt förra veckan. kändes ganska segt att bli sjuk när man redan är hyffsat utttråkad efter en helg i soffan. men imorgon drar jag förmodligen upp mig själv ur sängen och pallrar mig till skolan. har redan missat världens viktigaste debatt, men vad gör man när man knappt kan stå upp. gruvar mig lite inför morgondagen faktiskt!

har sovit en stor del av dagen så det blir nog svår att lyckas somna ikväll. rutinerat! heja.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0