känner att jag borde förklara min frånvaro...

känner att jag borde förklara min frånvaro från denna ack så välbesökta blogg. jag opererades i torsdagsmorse och blev nersövd. operationen tog längre tid än väntat eftersom det var mer komplicerat än läkaren insåg från början. jag uppskattar att operationen tog mellan 2-3 timmar men jag var nersövd mellan 10.00 och 14.00. det var det läskigaste jag har gjort i hela mitt liv och jag hoppas för allt i världen att jag slipper göra det igen. följande natt blev en liten katastrof det också eftersom anna-britta, 88 år, tyckte att det var en bra idé att leva loppan mitt i natten. vi skulle bland annat spela UNO kl. 3 och gå på upptäcksfärd i rummet och korridoren utanför. jag sov kanske 3 timmar sammanlagt den natten... nu är jag i alla fall hemma och nu väntar nässköljning och smörjning 3 gg/dag i 10 dagar. jabadabadoo!!! puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0