no broken bones


När jag skrev inlägget tidigare om min olycka så kunde jag inte undgå att längta lite extra tills det blir vinter och skoterföre på riktigt. Visst har jag längtat tidigare, men inte LÄNGTAT. Men nu gör jag det!! Älskar tanken av att åka upp på fredagkväll, ta det lugnt första kvällen med pizzabuffé på hotellet, åka till stugan och tända brasa, kortspel, tv och annat bus, vakna tidigt nästa morgon, äta frukost, varmköra skotrarna, packa på sig alla kläder och sen vara ute en hel dag för att komma in när det blir mörkt och sen mysa resten av kvällen. Ger pengar till den som lyckas läsa den där meningen på ett andetag! Hoppas på lite snö i veckan så att vi kan ta premiärturen till helgen som planerat. Just nu är det inte riktigt aktuellt...



pussssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0