missat tid, fan

Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min första kyss

Inte helt lätt att minnas det här. Men det måste ju nästan vara med tjejtjusaren Niklas Persson i egen hög person. Trots att han dök upp på sexårs så måste det varit då. Vi säger så i alla fall.

Dag 07 – Min bästa vän

Ojojoj. Det finns så otroligt många fina vänner i mitt liv som jag verkligen tycker om. Trots det, och kanske inte så oväntat med tanke på vilka personer det handlar om, så är det några som hamnat lite närmre hjärtat av många orsaker.

Julia Nolervik.
Trots att vi bott i samma by i åratal så har vi aldrig varit med varandra, knappt pratat med varandra. Jag har faktiskt ett svagt minne av att jag hälsade på henne när jag var liten och klappade på hennes sköldpadda. Vi umgicks första gången i början av sommaren om jag inte minns helt fel, och vi klickade ganska på en gång. Vi satt hemma hos mig tillsammans med Madelene och hade pippi-maraton. Det slutade med att jag och Julia avslutade "kvällen" kl 6 på morgonen... Haha! Sedan dess har vi träffats varje vecka, och ibland nästan varje dag. Jag trivs i Julias sällskap av den enkla anledning att det inte krävs massa krussiduller när vi träffas. Det är simpelt för oss att slänga iväg ett sms, och sen träffas vi 2 sek senare. Känns ju helt fantastiskt att vi faktiskt flyttar till Umeå i sommar! Tjoho. I LOVE YOU!!

 
Bild 1: Ca kl 06 på morgonen. Aspigg!
Bild 2: Min skönhet i hennes morfars glasögon. Zöt

Andra personer som betyder enormt mycket för mig:

Madelene, Julia och Matilda

Linnea och Linnea

Åse

Sara, saknar henne lite (mycket) också
  
Mina underbara klasskamrater!!

Dag 08
– Ett ögonblick

Den var ganska lätt. Ett ögonblick jag alltid kommer minnas, delar av, är min lilla incident med skotern på fjället. Hela grejen var så galen och sjuk, så jag fattar knappt att det ens har hänt. Vi skulle bara ut på en helt vanligt tur där vi alltid åker. Däremot gick det väldigt fort, men det är också ganska vanligt.. Tyvärr. Det slutade i alla fall med ett hopp, en rejäl krash, skärrade vänner, ett brutet nyckelben, sönderklippta kläder, en helikoptertur till Östersund, flera timmar på akuten och alldeles för långa veckor med handikappsnöre runt armen och halsen. Jag inväntar fortfarande bilder från olyckan som en människa jag inte känner har. Hoppas på att dom dyker upp snart!

Dag 09 – Musik
Dag 10 – Något jag är stolt över
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Mina vänner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min dag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0