2010-10-10

fränt datum. händer "typ" bara en gång.

helgen har varit helt okej, men också åt helvete. julia åkte bort och vilade upp sig i fredags så jag blev lämnad kvar med grabsen, inte helt fy skam. vi skulle åka limmo i fredags så vi förfestade som bara fan hemma hos murre. till slut blev vi less och fixade skjuts till stan, och då ringer snubben och säger att hans chef var förbannad för nånting och inte kunde ta limmon. kul kväll. istället åkte vi runt i skogen och sladdade till halv 3 på natten. horliv. tur att grabbarna förgyller stunderna!

idag har jag bara vilat upp mig inför mördardagen imorn på skolan (lektion mellan 10.00 och 11.15, sen slut) hehehehehehehehehehe. borde åka hem då och läsa om darfurkonflikten meeeeen stannar förmodligen i stan tills jag inte ens orkar plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0