2010-10-11


skön dag! ska allt annat än klaga. åkte till skolan, tog en te (säger man så? EN te) med madelene, lektion mellan 10.00 och 11.10. mötte upp madelene igen och käkade lunch.

sen fick jag hämtning av mamma utanför skolan så vi åkte och tog blodprover på sjukhuset. blööö! världens grovaste och äckligaste nål jag någonsin sett. sen blev det missförstånd också. jag kollade bort hela tiden för att inte behöva se själva sticket, men då började jag tycka att hon tog så lång tid på sig att tvätta med nån blöt sak, så då skulle jag bara kika dit och kolla vad hon höll på med - OCH PRECIS DÅ STICKER HON! hela magen vände sig ut-och-in och jag fick seriöst hjärtklappning. det gjorde inte jätteont men det var ju det äckligaste jag har sett. kan också tillägga att jag inte var spruträdd innan jag gjorde tungpiercingen men nu hade jag ont i magen hela morgonen pga det här. blir intressant att se hur jag klarar av alla sprutor inför operationen PLUS det fakum att jag faktiskt ska ligga nedsövd under hela operationen. scaaaary.

nu känner jag att jag måste läsa lite till om darfurkonflikten inför diskussionen imorgon. läskigt hur fort jag glömmer saker med tanke på att jag faktiskt gjorde klart allt redan i fredags, men det är glömt nu. kanonkul!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0