2010-10-15


idag är det fredag. inte helt otippat så klev jag upp 13:37, elit som man är. hehe... anledningen till att jag sov så länge var att jag hade himlans otrevligt ont i magen igår när jag kom hem så jag la mig och läste Bingo Rimérs självbiografi. Måste vara den bästa boken jag läst. Läste mellan 23.30 och 03.30 ungefär. Lite lessen att boken var utläst men ändå rätt glad att jag kunde somna på en gång efter det.

idag borde jag gjort något vettigt, men det vore dumt att ljuga. har inte gjort ett piss. borde göra klart manuset med gruppen men kände att skolan inte var så aktuell idag. istället får jag väl skriva på den hela dagen imorn, om jag inte spenderar min dag på boda borg med brudar!


hörs hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0