2010-10-19


men tjenare. det var ett tag sen.

helgen började mysigt med en kväll med robin och hans polare. dessvärre så avslutades den lite olyckligare i lördagskväll. endel människor blir man ju inte riktigt klok på, och tacka gud för att det inte känns som en förlust att "mista" den människan i mitt liv. känns ju ganska skönt att man flyttar från denna stad och dessa människor efter studenten. mot ny stad och nya mål i livet, tillsammans med ett stycke vovve och en mycket kär vän. "umeå, ska det va nåt det?" kan du ge dig fan på att det är! längtar som bara den.

men först ska jag klara mig igenom hela 3an och allt som hör till. tiden fram till jul blir ju så jävla skönt så det är inte sant. samma schema som nu och världens bästa tjejer. efter jul blir det nog lite tjärvt med psykologi, filosofi och alla andra ämnen vi ska hinna läsa innan 3an är slut. som tur är har jag ju en alldeles underbar resa med tjejerna, samt allt som har med studenten att göra. you wanna be on top?


framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0