2010-10-20


skönaste dagen på hela veckan utan tvekan, eller ja... det beror på om man tänker på smärta eller inte. för smärta har jag fått erfara i allra högsta grad idag. efter världens ojobbigaste dag var slut så stannade vi kvar i datasalen en stund - jag, mina tjejer och lite grabbar. tjejerna verkade tycka att det blev lite tråkigt på slutet så jag fick ställa upp som "snurrmaskin" på stolarna i datasalen. dom snurrade mig som fasen, ända tills stolen välte i högsta farten. jag landade ganska mjukt med överkroppen (för där satt det en fjällrävenjacka) men det som stack ut nedanför gjorde fruktansvärt ont. det kändes som knät var i samma storleksskala som mitt huvud. vi fick oss ett gott skratt i alla fall, och det är väl huvudsaken..............................

när jag kom hem hyrde jag mig en film på headweb.se och kikade på nästan hela. sen kom moster med familj och hämtade upp mig. vi åkte till häggenås och fikade hos mina tremänningar, och lämnade en fin present. jag köpte (med mormors pengar) ett halsbandsmycke till mamma. 50 kronor gick till barncancerfonden så nu har jag gjort min goda gärning för idag.

nu vankas det film och mys hos marius. see ya, don't wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0