2010-10-27


först och främst, GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA JULIA OLSSON! min älskade fru.

fortsätter med att berätta att jag hade världens flummigaste engelskalektion från morgonen där det inte hände speciellt mycket. därefter mötte jag upp flickorna och vi sprang ner på kinarestaurang och firade julias stora dag. underbart gott! (bortsett från den snorade och fräsande tanten som satt bakom oss och gjorde lunchen lite mer otrevlig). dagen fortsatte med mentorstid, fika och lite PA-100. vi gjorde väl inte så mycket mer än att kolla på beställningen av våra studentmössor. men jag säger bara en sak, köp aldrig en mössa från kokard. mer strul har jag aldrig i hela mitt liv varit med om. amanda sundin ska ha en eloge för hennes arbete med dessa förbannade hattar. fast jag kanske ska vara glad att jag slipper betala för min, om allt går som det lovades...!

nu har jag suttit och lyssnat på saras mys-spellista på spotify, så nu ska jag åka ner och stryka mig från hubertusjakten och ridningen idag. ska också planera in ett möte hos kiropraktorn. bättre rygg jag har!!

hundvakt till liten söt hund i helgen, annars lugnt. ska inte ut heller - vilken katastrof!!

hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0