2010-10-29


eftersom jag inte gjort mycket idag så kan jag ju skriva det lilla jag har gjort. jag vaknade, åkte in till stan och skickade ett arbete som var i fel fil till min zonline så att jag kan jobba hemma - ja... ni fattar! sen träffade jag åse i lyan, men gick tillbaka till SPIT ganska snabbt för att börja på mitt arbete. men där satt ju boysen så det blev inte mycket gjort. sen mötte jag upp julia på stan och vi träffade hennes mycket kära och underbara vän som är på permis här i stan över helgen.

när vi hade sagt hejdå och kramats osv. så åkte vi mot bygden igen. jag gick hem och drack te och väntade på mitt finbesök som ska vara här i helgen. julia kom och lämnade sin lilla vovve till mig och sen har jag ägnat all min tid åt hundarna. vi har busat, gått promenader, bråkat lite och ätit mat. jag trodde jag skulle kunna kalla den här kvällen för "lugn" (eftersom jag inte skulle på krogen) men just nu springer dom maraton mellan köket och vardagsrummet. alla mattor flyger åt alla håll och borden står för tillfället snett i vardagsrummet. haha! lugn kväll.... skulle inte tro det!

nu ska vi bada pojkhunden och sen lägga oss i soffan och kika på en film. imorgon är det tidig morgon för oss då vi ska göra ett besök på ridskolan för att släppa ut lite hästar i hagen, hundarna och jag.


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0