2010-10-30


imorse tog jag "mina" vovvar (min vovve + finbesöket) och åkte ner till stallet. släppte ut några hästar och gav dom mat i magen, fast äta fick dom ju göra själv såklart. när jag kände mig tillräckligt blöt och eländig så fick bror min, som förövrigt suttit och väntat i bilen en halvtimme, skjutsa hem oss igen. jag gav korvarna frukost och la mig på soffan och kikade DH hela dagen. ikväll drog jag på mig kavajen och kedjor och drog till murre på förfest. fast här hade vi med oss hundar istället för sprit! vi hade det trevligt och..... mindre trevligt. men det är en stor historia i sig. dom drog vidare in mot stan vid 22 och då gick vi hem och la oss på soffan igen.

nu har jag sett världens finaste och lipigaste film. my sisters keeper. se aldrig den om ni är rädd om sminket. mitt åkte på 2 sek in i filmen.

nu till den stora frågan - att ta med min penny och gå och lägga mig ELLER att ligga kvar på soffan och kika klart på DH-boxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0