döööööööö


jag börjar inse att det inte blir många timmars sömn inatt. hundarna höll sig lugna och sov brevid varandra i soffan tills casper började knorra, vrida på sig och kolla på en med ledsna ögon. det brukar vara ett tecken på att han vill ut, så ut gick vi. när vi kom in igen så börjar det med ett dampanfall. dom återupptog maratonloppet i en kvart till...... det fortsatte med att min hund gick upp och la sig i mammas säng, men den andra hunden levde rabalder på övervåningen ända tills jag upptäckte henne. då hade hon tagit sig in på badrummet uppe genom en liten glipa i dörren, och där hade hon vält tvättmedlet och tuggat lite på en pappersbit från toarullen. hon hade dessutom släpat runt pappas nytvättade strumpor över hela hallen och sovrummet också. det här är verkligen som på film! hon hittar på dumheter och jag springer efter henne och plockar undan. och då fortsätter det enda tills jag har plockat upp ALLT som står på golvet. puh. nu har hon tagit över caspers hundbädd i vardagsrummet och ser väldigt nöjd ut.


jag ska passa på att dricka mitt vin som har stått på bordet, helt orört, sedan jag hällde upp det. påminn mig om att jag aldrig ska skaffa barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0