måndag 2010-10-04


tog en skön sovmorgon idag. jag orkade verkligen inte åka till skolan med min jävliga huvudvärk. inte så konstigt efter en natt med 2 timmars sömn. ska det vara så svårt att bara somna?! så mycket att fundera på så att jag blir alldeles snurrig. just nu är det bara så fint, så fint.

dagen har jag spenderat med massa barn uppe i björkbacka. vi har skjutit slangbella och blåsrör, kasta stövel, haft dragkamp och tävlat om martins jacka. hmm.. lustiga ungar! haha. när dagen var avslutad så åkte jag och johan hem till mig. han klappade lite på casper sen skulle han hem och vara barnvakt. duktig.

nu kurrar magen efter lunchen jag aldrig åt idag.





r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0