onsdag 2010-10-06


skolfoto är det enda som har hänt idag. jag kan ju redan nu be om ursäkt för mig själv, det var helt enkelt inte meningen. jag kunde inte hjälpa att det kändes bra, just då, att försöka efterlikna en valross med skrattanfall. det är helt enkelt svårt att ta ett fint skolfoto med en knäpp klass...

efter det tog jag en promenad till mamis jobb och hämtade henne. efter det gick vi och införskaffade min nya kompis. han är svart, väldigt tjock, hyffsat (mycket) gosig och en fjällräv. nu kan det få bli vinter för jag kommer inte frysa det minsta!




pratade nyss med robin en stund innan jag ska sova. han är i svenstavik på praktik och ska vara det hela veckan. medan jag "slösar" all min tid på att sakna honom så kan jag ju lika gärna göra någon nytta, så imorgon följer jag med mamma på stan och handlar färg till mitt rum i stugan. därefter möter jag upp andreas på skolan och sätter mig och gör lite grupparbete minsann. här ska det slitas (om man nu kan kalla det så när man går SPIT). apropå det så mår jag lite dåligt över hur bortskämda vi blir den här terminen för nästa kommer bli ett rent helvete. då ska vi läsa fler kursen och därmed spendera mer tid på skolan. vi har ju alltid torsdag och fredag som flexdag men jag antar att måndag-onsdag kommer bli döden. bäst att utnyttja det vi har (eller inte har) nu....


godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0