söndag 2010-10-03

fredag var sjuk. har ingenting mer att säga om det saken, sick.

igår var jag hemma hela kvällen, don't ask why men det blev tydligen inget åre för min del. kanske lika bra det eftersom det hände både det ena och det andra där uppe. istället kikade jag på film i min ensamhet och gud vad skönt det var med lite ensamtid när gundt och patrik har härjat i huset hela dagen. på natten när robin kom hem från åre så kom han till mig en stund och gosades.

idag vaknade jag i mammas sköna säng. gott. åkte direkt till mosters gamla lägenhet och tog ut en säng genom balkongen eftersom den inte fick plats i snurrtrappan. så kan det gå, men det gick ju i alla fall. sen åkte vi med hela fadderullan till nya lägenheten i stan. alltså satan vilken fräsh lägenhet, jag dör. lite avundsjuk var jag allt när jag var tvungen att äta min middag alldeles framför köket som är det allra finaste på hela lägenheten. mamma har till och med börjat prata lite om att söka lägenhet i stan. hjälp, lämna ås???

nu ska jag hoppa i duschen och lägga mig tidigt. imorn ska jag spendera större delen av dagen med en barngrupp i björkbacka. funtimes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0