don't be so paranoid


gjorde klart uppgiften, grät lite över hur jävla dålig den blev. fattar inte att jag skickade in den fast jag hade 2 timmar kvar innan deadline. men det är ju som lite sent att komma på det när man redan skickat arbetet till urkund sekunden innan. thuglife. jag surade över det i kanske 45 minuter innan jag glömde det.

lagade lyxmiddag till bror och mig också. hans tallrik var sopren när jag fick tillbaka den för att diska den, så jag antar att det var gott. kanske ska hoppa av SPIT och satsa på att gå tre år hotell-restaurang istället. HAHA

snart ringer melker och då ska jag ut med grabbarna och busa. har jag tur så hinner jag måla naglarna och se någon minut på idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0