Flicka


eftersom att det är omöjligt att göra nånting vettigt i skolan när zonline har bestämt sig för att dö så har jag spenderat min dag på annat sätt. jag klev upp och gick en promenad med hunden, som sen stack upp i mammas säng och sov. så jag gjorde frukost och satte mig framför en film, ingen mindre än Flicka. det kan nog vara den bästa filmen jag sett på länge! åtminstone om jag räknar i antal tårar som forsade, haha. satan vad jag lipade. och när jag trodde att det värsta var över så kom det något ännu sorgligare eller finare. värd film!!

(jag skiter fullständigt i allt som heter upphovsrättslag nu för jag måste lägga ut dom här bilderna!)






sen gjorde det absolut ingenting att Ryan Kwanten spelade en av huvudrollerna, hehe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0