fredag 2010-09-10


fredag, once again. känns som att det är helg hela tiden, men jag klagar absolut inte!!

i onsdags träffades hela byfolket på restaurang inne i stan. vi käkade god mat och hade det trevligt. mattias fick öppna present och vi andra skrattade. sen gick vi till sara för lite förfest. det var helt klart en bra förfest. kortspel, mys, musik osv. vid 11 rörde vi oss mot krogen och det var helt galet. jag behöver inte säga mer - galet var ordet.

igår åkte jag in till skolan, helt opigg och trasig. mötte hanna och kicki på skolan och vi begav oss ner till valstugorna och frågade ut politikerna där. det var intressant (eller?) men vi bestämde oss ganska snabbt för att skynda på dom lite. satan vad dom kan prata länge dom där gubbarna och tanterna... vi gjorde klart vår powerpoint och sen åkte vi hem. det var en mysig dag med mysiga flickor.

nu ska jag ta tag i lite städning. mami och papi drog precis upp till stugan så jag antar att det blir mitt jobb att laga middag dom här dagarna............................... kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0