hometown gloooory


vilket väder va. jisses! hade förväntat mig att frysa ihjäl hela dagen så jag hade garderat mig med peaktröja och halsdukis. det var ju ganska mysigt ändå men lite väl varmt vid vissa tillfällen, om ni ville veta tänkte jag..

äckligt lätt skoldag. ägnade hela förmiddagen åt genrep inför öneberget imorgon, as i told you before. när vi fick lunch kilade jag och flicksen ner på kebaben och käkade... ja kebab. det var gott och magen var vidrigt mätt. jag tog bussen hem efter en liten sväng på hm. hoppade av hos momma där det var fika och gravplundring. det innebär att man tar bort gamla blommor och sätter dit nya, inget annat. sen rensade vi lite i mommas trädgård och skulle klippa gräset. men där kom vi på att vi hade en hund hemma också. istället åkte vi hem och jag tog en promenad med julia. vi träffade på madelene och satt på en bänk i solskenet och snicksnackade. det var mysigt och solen värmde som tusan. börjar bli lite nervös att kinderna är röda så känslig som jag är mot solen. bäst att värma upp med lite solarium innan utlandsresan med flickorna. hehe.

nu ska jag ta ytterligare en promenad, fast med odjuret. han behöver kanske också lite motion om han ska orka vara utklädd till ko hela dagen imorgon på öneberget. stackars lilla vovve.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0