jag har varit där förut och jag är inte rädd


jag avvaktade med att dra iväg på stan med mamsen, och tur var väl det för vips ringde marius och då var det bara att slänga ihop datan och springa upp till hans mammas lägenhet. jag möttes av två mindre pigga grabbar som trots det var redo för några timmar på crossbanan. (måste också tillägga att det inte var myggjakten, utan statin-cup eller något sånt). grabbarna käkade hamburgare och vi hälsade på andra grabbar som var funktionärer ute på banan, men vi var ju också där för att hejja på sjögren som körde såklart! eftersom att marius och tim inte var så pigg "dagen-efter" så åkte vi hem ganska tidigt och försökte titta på film, men alla var för pigga och uppspelta för att lyckas med det. jag gick hem vid middagen för att jag var döhungrig men när jag kom hem så var maten inte riktigt klar så jag skulle bara lägga mig och vila en stund. det slutade såklart med att jag somnade och viftade bort mamma när hon sa att det var mat. jag fick istället sova tills jag vaknade (HALV 7) och äta middag helt själv.

ikväll har varit en riktigt mysig kväll. fika med världens bästa mamma och världens bästa momma, mysigt program på tv med ingmar oldsberg, momma och mamma stickar, fina sms från pojken emellanåt och tända ljus. lite snö skulle inte vara helt fel, kolsvart är det redan ute.

morgondagen spenderas på wången. jag ska hjälpa sandra med ettan och filip imorgon. hon slår på stort och tar med sig två hästar den här gången, gillas!!

fick precis ett samtal från en mycket trött och less robin som satt i en bil inne i stan. han var seg och ville bara hem och sova. tänkte erbjuda mig att komma och hämta honom på moppen, men den har ju fetpunka och något körkort har jag inte orkat skaffa än. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0