Kopierad från en skitunge


Hur bor du:
För tillfället i ett kallt radhus

Brukar du komma i tid: Väldigt sällan. Det är lättast att skylla på att busstiderna är dåliga från bygden

Hur lång är du: ca 163 cm

Kan du laga mat: När det behövs

Har du någon fobi: Spöken, skräckfilmer, ensamhet, ”lång-benor”

Hade du en bra kväll igår: Det hade jag

Vilket är ditt senaste inköp: En fet och flottig kebabtallrik

Din favoritdryck på morgonen: Kaffe

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Papsen

Har du sovit i din egen säng inatt: Jag tror det

Vad hade du sönder senast: Ketchupkorken, fan

Vem snackade du med senast: Papsen

Alkoholhaltig favoritdricka: Chapel Hills mousserande

När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag håller inte på med sånt

Saknar du någon just nu: Jo…

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vad som helst som liknar någonting kissie skulle gjort

Intressen: Skoteråkning, ridning, umgås med vänner/familj, schack

Senaste person du ringde: Robin

Vad drack du senast: Fanta exotiska frukter (gott förövrigt)

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Max 2, annars blir jag bananas

Använder du hudkräm: När det behövs

Attraheras du av män med skägg: Beror på vem det sitter på

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jovars!

Vilken låt lyssnade du senast på: Skinny Love – Bon Iver

Vad tycker du är äckligt: Spyor, bajs, kiss, mens, snor osv

Har du pengar på mobilen: Abonnemang duvet

Vilken svordom använder du mest? Förmodligen fan eller fitta

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny skoter och en fläskig bil

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja men det är en hemlis

När var senast någon stötte på dig? Jesus, hur ska jag veta det?

Vad åt du till middag senast? Spaghetti och köttfärssås

Äger du några popband t-shirts? Tyvärr…

När flög du senast? Väldigt längesedan. När jag åkte med Johan till Sthlm senast

Pratar du några andra språk? Engelska och ytterst lite spanska

Har du gråtit offentligt? Inte direkt

När sov du senast på golvet? Hos Åse med Sarap (på madrass)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 0. Men frågan är om någon skulle vilja vara med mig efter 0 timmars sömn

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Absolut inte, jag går SPIT

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag brukar oftast inte prata med mig själv

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig, farligt ju

Tycker du om att krama folk? Så länge det är någon jag tycker om så, ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0