lördag 2010-09-04


gårdagen... alltså vafan hände? dagen började inte så soft = massa plugg. två dagars plugg som skulle göras på endast en dag. jag gnäller även fast det gick ganska fort, bara för att. jag låg i badet i säkert 2 timmar efter det och sen gjorde jag mig iordning och begav mig mot marius lägenhet once again. där var det förfest men eftersom jag nyss har piercat tungjäveln så blev det ingen god dricka för mig. sen ringde vi svarttaxi och drog in till stan men jag åkte hem direkt pga många orsaker. när jag kom hem babblade jag i telefon i några timmar (?) innan jag och mamma såg en sorglig film. kvällen var helt värdelös, förutom när det ordnade upp sig igen. då blev den bra. marius och julia är bäst!

idag skulle jag och marius dra iväg och kika på myggjakten (crosstävling) men han har förmodligen inte ens vaknat till liv än så vi får se hur det blir med den saken. julia var bara hungrig och sluskig efter gårdagen så henne kan man nog inte räkna med idag. jag drar nog iväg på stan med mamsen istället och bränner mina sista pengar innan det blir påfyllning på kontot på måndag.


hörs haaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0