måndag 2010-09-20


åkte bussen 9 imorse. kom på att jag var tvungen att gå 8.55. det tar minst 7 min att gå till bussen. ooopsie! det blev till att väcka min nyvakna kropp med en springtur idag. oskön....t.

skolan var helt i min smak. kort lektion på morgonen, lunch och sen upp till björkbacka och leka olika lekar. bland annat slangbella, stövelkastning, blåsrör, stubbkamp osv. det gick nog ganska bra och vi är nog redo för att välkomna femteklassarna med öppna armar (nästan) om 2 veckor. sen fick jag åka johans räcerbil hem. det gick lite väl fort över en del trottoarkanter kan jag ju tycka, men roligt var det minsann.

nu ska jag ställa mig vid spisen och laga middag till mig själv, och sen blir det en joggingtur/powerwalk (beroende på hur stel min kropp är) i 6 km-spåret. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0