tisdag 2010-09-28


sitter för tillfället på skolan med mina bruttor. dom leker med min talking tom-app på min iphone, söta tjejer. vi har precis haft genrep inför öneberget-äventyret imorgon. jag och kricket kickade ass! nu håller vi tummarna att hanna persson orkar komma till skolan imorgon trots att hon är sjuker. we need yooooouuu!!

eftermiddagen och kvällen ska med största säkerhet spenderas i soffan. jag är verkligen helt slut trots att jag bara gått en dag i skolan och får helg imorgon. sjukt jobbigt att gå SPIT.....

i helgen åker förhoppningsvis jag och julia nolervik till holiday club och har en myshelg. grabbarna har grabb/suphelg och då spenderar vi vår helg på världens mysigaste vis. BIG LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0