torsdag 2010-09-02

rätt vad det var så var den här dagen slut också. den var väl behövd och utnyttjades fullt ut! jag har i princip inte gjort ett skit rent ut sagt. som jag skrev tidigare så kollade jag på en film, sen mötte jag julia vid bussen och cyklade ner till marius lägenhet. efter middagen (som jag inte åt) så åkte jag och mamma ner till momma och fikade, och inget kaffe kunde jag dricka. börjar undra om den är tungpiercingen verkligen var värt besväret... men saft och kakor gick ner i magen i alla fall. när jag kom hem så mötte jag upp julia igen och gick till marius, som vanligt hehe. vi hängde där i 2 minuter för sen ville vi dö av en speciell anledning, så vi drog hem och nu sitter jag här. tog mig en funderare och tror nog att jag ska göra mig lite middag. måste bara fundera lite mer på vad jag egentligen kan äta utan att det blir besvärligt.

imorgon väntar förmodligen en väldigt hektiskt dag. om zonline bestämmer sig för att fungera så betyder det att vi har morgondagen på oss att göra ett arbete som vi skulle haft två dagar till. kanonkul! men då vet ni vad jag kommer ägna min morgondag åt i alla fall.

helgen är redan planerad i princip. morgonkvällen är fortfarande "tom" men det blir förmodligen häng i ås. lördagen spenderades i föllinge på folkracetävling och en sväng förbi elias grav (<3). på söndag följer jag med sandra på tävling och hjälper henne med 2 hästar. klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0