100-dagars


klockan har passerat 00.00 och det är officiellt onsdag för tillfället. men inte vilken onsdag som helst, utan 100-dagars såklart! egentligen 98 men jag tror ärligt talat att ingen bryr sig. jag känner att jag inte borde sovit flera timmar nu ikväll för jisses vad mycket jag måste göra imorgon! jag har inte ens packat väskan som ska med imorgon med alla kläder och grejer. jag åker till hanna direkt efter skolan imorgon och gör mig iordning där, därefter är det middag med tjejerna i klassen och sedan förfest med grabbarna. vi kommer vara ett stenkast från larrys så det känns tryggt. jag och julia övernattar hos hanna sen på kvällen för på torsdag ska vi på nolia-mässan på frösön. jag gruvar mig något så kopiöst för att gå runt där och vara törstig och trött. fy bubblan.

jag har precis gjort klart psykologi-uppgiften som ska lämnas in imorgon, och dessutom har jag letat upp några klipp på youtube som vi behöver ha med i vår redovisning imorgon. sömn på schemat! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0