2011-02-06


tänker lite extra på lilla Elias som idag har varit saknad i 1 år. <3


längesedan jag skrev, och det finns ingen ursäkt mer än att det är ganska tråkigt att skriva när man inte har något att berätta. i onsdags var jag ut med mina klasstjejer och det spårade. men jag hade åtminstone hur kul som helst! i fredags var jag ut igen, men den här gången med ås-gänget. vi förade lite hemma hos sara och drog sedan vidare mot larrys. några var fullare än andra men jag höll mig i skinnet den här gången. kors i taket! efter lite mat i magen så åkte vi mot dvärsätt och droppade av robin. han tränade starter hela vägen in och vurpade mer än en gång.

igår åkte jag, julia, marius och matte in och käkade sallad på daffys en allmänt seg dagen-efter. när jag kom hem la jag mig i papsens säng och kikade på I rymden finns inga känslor. Otroligt seg men rolig film! på kvällen blev det lite hästhoppning med marius och julia. dom fick sig en skräckupplevelse när en tjej fastnade med foten i stigbygeln och blev släpad en bit, så efteråt hade jag knappt deras tillåtelse att rida igen. haha, söta. när vi kom hem parkerade jag och julia i hennes soffa och kikade på melodifestivalen. helt ärligt, den ända som var bra var danny - och det är inte bara för att han är snyggast i världen!!

idag har jag kurerat min onda hals med mängder av te, usch dåligt samvete för tänderna. tog en långpromenad med vovvis och fick användning för mina solbrillor för första gången i år. efter middagen så åkte vi till min moster och firade min bonuskusin marcus, som inte ens var där. haha. men tårta fanns det iaf...

nu tänker jag sova någon timme innan det är dags för skola igen. bara tre dagar till helg nu! skönt med SPIT ändå..

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Va? Va brorsan inte ens där? Mycket dålig stil :P Saknar er!

2011-02-07 @ 12:32:16
URL: http://malingunillalarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

haha nej. han följde med familjen till brunflo och sedan hade han träning. :) saknar dig med!!

2011-02-07 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0