2011-02-07


kommer tycka synd om mig själv resten av dagen eftersom vår klass i princip var dom enda som inte kunde hämta ut studentmössan idag. börjar ångra hela grejen med kokard...

idag har vi haft en ytterst trivsam dag. jag har känt mig som 7 år större delen av dagen. vi började med att få en förklaring om hur en förlossning går till (no shit?) och fortsatte med att göra ett spel för barn i 12-års åldern på andra lektionen. vi gjorde ett memory som jag tror kommer falla barnen i smaken. förutom att göra spelen kastade vi glitter på varandra, limmade marins arm och hjärt-stämplade varandra på armarna. vänta... går jag i trean nu? gymnasiet eller lågstadiet?

när jag kom hem fortsatte jag i samma spår som resten av dagen och kikade lite på ice age med julia och marius i sisådär 10 min och pratade om ADHD.

ikväll tänker jag äta en semla. anteckna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0