valentines day


idag började vi 12.15 eftersom att vi har eget arbete på första lektionen, hur skönt var inte det då? kändes hur bra som helst att komma till skolan helt utvilad och sedan leka med min pedagogiskt ledarskapsgrupp hela eftermiddagen. vi spelade spel med en fjärde klass som gjorde besök hos oss, också skulle vi dessutom börja på vårt projekt men det råkade vi "glömma". istället läste vi illustrerad vetenskap i biblioteket där vi hittade de sjukaste bilderna jag någonsin sett tror jag. skratta är bra för magen. resten av tiden spenderade vi i lyan. min grupp valde att ge bort vårt spel som vi lagt ner hjärta och själ i till johan, men han tyckte det var bättre att kasta korten runt hela klassrummet. nu är han officiellt snart i vår burn-book (tjejer, varför har vi ingen sån?). hehe

resten av alla hjärtans dag har jag befunnit mig framför datan eller framför 102 dalmatiner i min sköna säng. mitt hjärta. nä, skämt åsido. mitt hjärta, och även min mamma, kommer snart hem från kvällspasset på jobbet och då ska jag ha te och fika klart till henne. imorgon ska hon få en present som jag inte hann köpa idag, eller vafan helt ärligt - jag glömde bort det. istället gick vi och köpte skor till fia efter skolan. mycket fina skor.


puss och godnatt fina hjärtan.

Kommentarer
Postat av: julia

vi har en mental burnbook, dags att få det på papper alltså, johan is going down..

2011-02-14 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0