2011-01-03


hoho! jag kan inte annat än säga (skriva?) att jag trivs med lov, det är liksom bekvämt på nåt lustigt sätt. frågan är bara hur kul det blir nästa vecka när hela långa lovet är slut och vi kliver in på sista terminen på gymnasiet. fyfan vilken läskig känsla, men jag gillar det! tjoho.

jag lever loppan i mitt lilla hus. mina föräldrar är i stugan och ska förmodligen husera där tills slutet av veckan, och min bror stör mig inte särskilt mycket när han sitter på övervåningen 90 % av tiden han är hemma. det enda jobbiga med det är att han inte stökar ner så mycket heller, så jag har ingen att skylla och gnälla på när jag måste städa och diska. idag blev jag väckt av 3 personer samtidigt. en hade jag som smsade och försökte få upp mig, medans jag pratade i luren med en annan, medans den tredje stog i dörren och gormade. vi hade visst fått besök av mattias.... inte visste väl jag det heller, nyvaken och jävlig. och robin fattade nog ingenting när jag pratade med mattias samtidigt som jag pratade med han i luren. snurrig morgon. vi åkte i alla fall iväg till brunflo och käkade frulle på bylla. ekligt! när vi hade tinat av bilen och busat/stökat ner klart så åkte vi mot maxi. jag och julia handlade ingredienser till hembakad pizza och sedan landade vi i min soffa och kikade på emil i lönneberga. marius kom på besök och käkade pizza, och resten av kvällen har sett ungefär likadan ut. skönt.

imorgon ska marius skjutsa mig och julia till lillänge för att jag äntligen ska få tummen ur röven och köpa mig en sportbh som passar. för på fredag ska jag minsann träna på friskis och svettis. jag ska följa med julias mamma gunilla på spinning. puh! kommer inte bli lätt och jag gruvar mig lite redan...



godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0