2011-01-09


dag 2 på Arctic Cat Cup är nu avslutad, åtminstone från gräfsåsen. igår var vi där i ca 3-4 timmar, men idag var vi där lite tidigare.

dag1. vi kom dit sent pga en gubbe som handlade på pressbyrån i myrfart, så vi missade tyvärr robins första heat. där hade han kört upp sig från en 7/8 plats och slutade som 4. duktig!! vi hann såklart se andra heatet där jag blev riktigt imponerad. han fick inte så jättebra start där heller då han hamnade mitt i "degen" och kunde inte ta sig någonstans innan första kurvan. han körde även här upp sig skitbra och körde 3a mest hela vägen. 10 m innan mål krokade han ihop med en annan kille och hoppade snett. han landade utan skoter på marken och det kostade honom hans fina placering. istället fick han köra in i mål sist... så jävla surt. 10 METER FRÅN MÅL!! det är ju enkelt att räkna ut vad som hände i depån efter det. haha. stackarn... det räckte inte heller till en finalplats dag 2 tyvärr, men det hade han verkligen varit värd!

dag2. idag åkte vi lite tidigare, men den här gången åkte jag med madelene och hans. när vi kom fram så kikade vi lite på sista semifinalen i pro open och därefter letade vi upp resten av gänget. vi har spenderat hela dagen med snö över hela kroppen, och i princip på samma snöhög. jag har nog aldrig i hela mitt liv brottats så mycket som jag gjorde idag. och jag måste även säga att minerna på folket som gick förbi var oslagbara. 18-20 åriga grabbar som brottas på marken, och oftast med en liten flicka under. morr! haha.


nu ska jag snart bege mig mot maxi och handla mys inför kvällen med julia och marius. jag tänker, oavsett vad, få ett bra avslut på det här lovet. dagen har varit super, så jag hoppas det håller i sig! <3<3


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0