2011-01-25


det här är en sådan dag då jag faktiskt orkar vänta 2 minuter och starta min egen data, så nu slipper ni läsa utan styckesindelningar och andra roliga saker. idag har varit en otroligt seg dag!! vår dag har bestått av så tråkigt saker så att man bara vill kräkas, och att dom här sakerna sedan sträckte sig från 8:15 till 16:00 gjorde inte saken bättre direkt. på slutet kändes det som jag gick på autopilot och bara skrev det jag kom över.

när jag äntligen kom innanför dörren hemma så var det bara att vända i dörren och åka till Oktan och hämta min skoterjacka som hade kommit idag. jag är sjukt nöjd och den känns jättebra. jag måste dock erkänna att jag oroar mig en smula för hur kall den kommer vara, men jag tror snarare att jag kommer bli positivt överraskad när jag slipper svettas ihjäl under skydd och tjocktröj(or)a. nu ska jag bara vänta på ytterligare ett samtal från yamaha center på att hjälmen och skyddet har kommit..... ska bli spännande att se hjälmen i verkligeheten, men jag har en magkänsla som säger att den kommer vara perfekt. ska bli så kuuuuul!! :D som ett litet barn på julafton.

nu ska jag lägga bort engelskaböckerna och få några timmars sömn innan jag kliver på bussen mot mördardag nr2. fast imorgon får vi åtminstone börja dagen kl 10 och inte 8, men likförbaskat går vi till 16:20.



kissssses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0