2011-01-26


HEEEEEEEEEEELG!!! min första vecka med det nya schemat och idag när jag kom hem från skolan ville jag bara sova tills jag ska åka imorgon. men det gick ju inte, ridning på schemat ju! idag hade vi viktor som vikarie. det var en rolig upplevelse, lite lustigt att rida för någon man gått i samma klass som i 100 år men det funkade super. nu har jag precis kommit hem och ska slänga mig i duschen och börja lukta som en människa och inte som en häst. planerna är att helt enkelt bara vara hemma och ta det lugnt ikväll, och göra flexuppgiften. imorgon har jag inte tid för då ska det packas och förhoppningsvis åkas en sväng till yamaha och hämta hjälmen och skyddet. sen bär det iväg minsann. längtar :D


puss och godnatt (om en stund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0