å låt mig sova. min sjuka har retat mig ti...

å låt mig sova. min sjuka har retat mig till vansinne och jag har inte sovit många timmar de senaste dygnen. helgen var otroligt lugn så jag kände mig seg. det började med att kroppen inte riktigt hängde med, och sen gick det bara utför. jag har haft huvudvärk (inte mycket men återkommande) HELA helgen och känt mig bakis x 1000 ungefär. sedan i söndags har jag haft ont i nacke och rygg till och från.. ja, man skulle nog kunna diagnostisera mig för det mesta med mina symptom. antingen är jag hypokondriker eller så har jag varit dödssjuk i 4 dagar, men mår nu hyffsat bra. jag har planer på att ta mig till skolan imorgon. även fast jag inte känner mig helt 100 så KAN jag inte missa mer nu. lär nog ha missat något saftigt intro i psykologi och filosofi idag, men vad gör man... nu ska jag tryna så att jag tar mig upp imorn!! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0