åååå vilken ångest!! jag borde verkligen s...

åååå vilken ångest!! jag borde verkligen sova i skrivande stund, men jag är klarvaken. och det kliar så förbaskat i örat så jag tror jag blir skogstokig snart. det enda som hjälper är att slita i örsnibben, och det är ju inte så behagligt alla gånger. puh. ikväll har jag haft en mysig kväll med gamla klassvänner. vi rejsade på maxi och köpte gotta och sedan har vi kollat på skräckfilm och en fin kärleksfilm. dessutom har vi planerat in en mini-weekend i vemdalen 28-29 jan. petter ska spela på skalet och vi passar på att åka lite skidor och bor på hotell. blir ju alla tiders! om sisådär 4 timmar ska jag kliva upp. ouf! jag och grabsen drar till åkersjön tidigt imornbitti och lämnar stackars madelene hemma för att hennes skoter är sjuk :( men jösses, nu måste jag sova. hörs hej!


Kommentarer
Postat av: madolen

åååååhhh, påminn mig inte sådär. Ska nog ringa psykologen idag så jag inte gör något drastiskt åt mitt liv...

2011-01-05 @ 11:38:34
URL: http://madelenet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0