haha jag kan knappt tro det själv men jag ...

haha jag kan knappt tro det själv men jag är fortfarande vaken... efter en (säger man så? en... haha skojja) bio med tim och marius så landade jag och marius i min soffa med varsin kvällspizza. inte bra. sedan kom julia och bror och gjorde oss sällskap! marius gick hem och sedan dess har jag, julia och bror suttit och pratat tills klockan visade ca 05.00. och nu är det dags för mig att sova ett par timmar. imorgon ska det åkas till stan och handlas sport-bh för senare på kvällen blir det ett spinningpass med julia och gunilla. beach 2011? hope so, hehe. godnatt vänner! och grattis till rasmus som fyller systembolaget idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0