hej hej hallå. eftersom att min planerade ...

hej hej hallå. eftersom att min planerade utgång förändrades totalt så tänker jag åtminstone berätta hur det slutade. planen var först att gå på basket med åse, men jag hamnade på bowling mitt ås-häng. efter det var planen att åka och se sista delen av basketen, men istället hamnade jag hos alex ovanför tennishallen på förfest. sen var planen att åka hem till åse och lämna väska och piffa till mig för halvnykter utgång (eftersom jag redan druckit cider på bowlingen, samt lite grogg), men istället ringde jag min privata taxi. slutligen skulle jag egentligen sova hos åse, men som sagt så sov jag ... eh... eh...ja, hemma. OCH IDAG så vaknade jag och följde med mamma till mormor för att kolla på damernas stafett. när jag kom hem så städade jag rummet!! mina närmsta vänner vet hur det har sett ut där de senaste veckorna, men nu är det skinande rent vill jag lova! nu tänker jag fortsätta mysa med min vovve i vår ensamhet och invänta min fina vän. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0