jaha. nytt år, nya möjligheter - är det in...

jaha. nytt år, nya möjligheter - är det inte så man brukar säga? jag hade en TREVLIG nyårsafton med mina älskade idioter från ås. jag och några av grabbarna käkade en mysig middag och sedan var festen i full gång. jag gick runt halv-sminkad hela kvällen och märkte det inte förens klockan var sisådär 12. hehe! kvällen bjöd på en del bra stunder, och en del halvbra. less är ett bra ordval ibland. snubblade innanför dörren strax efter 5 på morgonen och somnade någon gång när mamma kom hem från nattskiftet haha! så nu är planerna att ta igen den sömnen och vakna som levande och pigg tjej imorgon. kan behövas och uppskattas. puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0