kom hem från träningen för drygt en timme ...

kom hem från träningen för drygt en timme sedan. ja, ni läste rätt - jag har tränat. och då har jag inte tränat hoppning eller någonting, utan jag har tränat spinning. jag gick på ett bas-pass och det var utan tvekan det jobbigaste jag gjort i träningsväg i hela mitt liv. imorgon kör vi gym 1,5 timme och på måndag är det dags för ett pass igen. det är så härligt att träna och just nu är motivationen på topp! känns ju extra skönt när det är baler och student på ingång. dra mig baklänges vad fort det kommer gå så det gäller att ligga i med träningen. inga fler nattvistelser på donken vill jag lova. från och med nu käkar jag kaninmat och dricker mängder med vatten. ouff, det kommer bli tradigt men det SKA gå. ma råkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0