2011-03-11


hej mina vänner, och andra!
uppdateringen har väl kanske inte varit på bättersia, meeeen nu är jag tillbaka - i princip. jag inser att jag inte ens har skrivit om 100-dagars. vilken grej va! men den tänker jag inte berätta så mycket om. jag började med att åka till hanna med julia efter skolan. vi gick och handlade frukost och fyllekäk på ICA och sedan började vi göra oss iordning. vid halv 7 drog vi och handlade sallad och tog sedan bussen till emelie. där blev det förfest och vid 11 drog jag och fille mot larrys. det var en kanonkväll och jag är supernöjd! nolia dagen efter är väl kanske dock inte att rekommendera.

sedan i måndags har jag varit i åkersjön, och kom hem igår. i söndags åkte jag, emil, rasmus, robin och patrik och hämtade min skoter och lämnade av den i emils garage. i måndags förmiddag åkte jag, emil och madelene mot krokom och handlade krubb för över 100 spänn för 2 dagar. vi åkte mot min stuga och packade in varorna och körde upp leden, och därefter kom de andra grabbarna. vi har i princip myst framför brasan, kört skoter, grillat, ätit mat, sovit och en del av oss söp till i tisdags. dum idé. det har iaf varit ett bra lov, eftersom dessa dagar är det enda lov jag kommer få! nu återstår massor med plugg inför PA-redovisning nästa vecka på Ås skola, samt rapportskrivning i diverse ämnen. kanon! studenten - nu tack!


åter till pluggandet, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0